Axis ondersteunt partners met ‘Back on Track’-campagne

Axis ondersteunt partners met ‘Back on Track’-campagne

Axis is gestart met de ‘Back on Track’ campagne voor partners. Deze heeft als doel om Authorized Partners in onder meer de Benelux in de tweede helft van 2020 te ondersteunen bij het opvangen van de economische gevolgen van de wereldwijde coronapandemie.

Axis heeft altijd al een partnerprogramma gehad. Het bevorderen van samenwerking binnen zijn netwerk was vanaf het begin een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsfilosofie van het Zweedse bedrijf. Het partnerprogramma ondersteunt verkooppartners, system integrators en installateurs bij het verkopen van Axis-oplossingen.

Leden van het partnerprogramma profiteren van de mogelijkheid op hogere marges, het meest uitgebreide productaanbod in de branche, training op de Axis Communications Academy, technische ondersteuning en toegang tot het Axis-partnernetwerk van softwareontwikkelaars, technologieleveranciers en consultants.

De ‘Back on Track’-campagne richt zich specifiek op Authorized Partners en de verkoop van end-to-end bewakingsoplossingen van Axis. Thorsten Grimm, Manager Area Sales in Middle Europe bij Axis Communications: “Onze partners hebben een hoge prioriteit. Hun zakelijk succes is uiteindelijk ook ons succes. Daarom is het belangrijk dat we onze partners in de huidige economische situatie ondersteunen en hen tegelijkertijd voorzien van een gericht verkoopondersteunend programma.”

Authorized Partners kunnen tot het einde van het jaar profiteren van de ‘Back on Track’-promotie, bijvoorbeeld als de AXIS Camera Station VMS, AXIS Camera Station S11 Recorder Series en/of AXIS Camera Station S22 Appliance Series deel uitmaken van een project.

“Vooral in deze uitdagende tijden staan betrouwbaarheid, efficiĆ«ntie, schaalbaarheid en toekomstbestendigheid voor veel bedrijven centraal. Axis zorgt met zijn oplossingen echt voor meerwaarde – nu tijdens de crisis, maar ook met het oog op de toekomst”, aldus Grimm.

Klik hier voor meer informatie.