Nieuwe merkpositionering Koninklijke Boon Edam

Nieuwe merkpositionering Koninklijke Boon Edam

Koninklijke Boon Edam heeft zijn nieuwe merkpositionering bekend gemaakt. Met 140 jaar ervaring in technisch hoogstaande toegangsoplossingen, is het bedrijf met de nieuwe positionering beter afgestemd op de bouwwereld die steeds mondialer en dynamischer wordt. Deze verschuiving wordt onderstreept door een bijbehorende nieuwe frisse look-and-feel van het merk en een nieuwe pay-off: your entry experts.

“De manier waarop we onze gebouwen gebruiken, is de afgelopen decennia veranderd. Zo kan een gebouw bestaan uit vijf verschillende kantoren, een restaurant, een gezondheidscentrum en een nachtclub, waarbij bezoekers en personeel gebruik maken van dezelfde entree. De entree is daarmee een ‘mobility hotspot’ geworden vanwaar deze diverse mensenstromen naar de verschillende delen van het gebouw worden geleid”, aldus Chief Executive Officer Niels Huber. “Met onze 140 jaar ervaring in technisch hoogstaande toegangsoplossingen en een focus op alle aspecten van de entree, waaronder duurzaamheid, beveiliging en service, hebben wij een unieke positie op de markt verworven. Wij kunnen alle marktpartijen ondersteunen en adviseren bij het realiseren van toegangsoplossingen die voldoen aan hun eisen én die gebruiksvriendelijk en veilig zijn voor de mensenstromen die deze dagelijks passeren.”

Om de nieuwe merkpositionering te onderstrepen, lanceert Koninklijke Boon Edam ook een nieuwe look-and-feel van hun merk. De vernieuwde merkelementen portretteren het belang van de entree als mobility hotspot en de overgang tussen de drukke buitenwereld en de meer afgeschermde wereld binnen een gebouw. De nieuwe look-and-feel is al te zien op de vernieuwde websites. De overige nieuwe communicatiematerialen worden gedurende het eerste kwartaal van 2014 wereldwijd uitgerold. Bezoek de nieuwe websites via www.boonedam.nl.