Nieuwe website en huisstijl SERIS

Nieuwe website en huisstijl SERIS

Als vervolg op de nieuwe corporate website van SERIS, is in maart ook de website van SERIS in Nederland vernieuwd. De nieuwe website is gebruiksvriendelijk en heeft een eigentijdse en frisse uitstraling.

De site biedt een duidelijk overzicht aan oplossingen, afgestemd op iedere situatie (segment) waarmee bezoekers nog beter van informatie kunnen worden voorzien. Daarnaast wordt door middel van foto’s aandacht besteed aan het menselijk kapitaal: de medewerkers van SERIS.

De nieuwe website is in nauwe internationale samenwerking tot stand gekomen, zodat wereldwijd alle lokale SERIS websites dezelfde uitstraling hebben. Naast de nieuwe look van de website, gebaseerd op de nieuwe huisstijl, is ook de structuur veranderd. De inhoud is op dezelfde manier te bereiken door middel van zowel computer, smartphone of tablet.

Voor de nieuwe huisstijl heeft het beeldmerk ‘de schermer’ een nieuwe look gekregen. Het dynamische ontwerp gecombineerd met het spel van licht en schaduw maken van de schermer een sterk en tijdloos embleem.

Schermen wordt geïdentificeerd met sterke waarden en de fundamentele menselijke kwaliteiten: respect, moed, zelfbeheersing, precisie, levendigheid, analytisch vermogen, reactiviteit of behendigheid zijn slechts enkele voorbeelden. De schermer belichaamt daarnaast de vier core values van SERIS: Respect, Delen, Dynamiek en Discipline. De schermer wordt voortaan gebruikt in elke communicatie- en marktuiting van de SERIS-groep.